недеља, 7. септембар 2014.

WHITE SKIRT

  Pre nisam toliko volela crvenu boju, a sada sam se totalno zarazila, nebitno da li je to garderoba ili nakit.
Sto se tice suknje, kupila sam je u Parizu i to je bila ljubav na prvi pogled.
Rese su ove godine jedan od glavnih trendova, a ovako sam ja iskombinovala moju suknju. :-)
*
Before I didn't like the red color, and now I'm totally obsessed, regardless of whether it's wardrobe or jewelry. 
As for the skirt, I bought it in Paris and it was love at first sight. 
This year fringes are one of the major trends, and this is the way how I was combined my skirt. :-)

I HOPE YOU LIKE IT  XOXO 









Sunnies: Not branded
T-shirt: Terranova
Skirt: Not branded
Bag: H&M
Sneakers: Converse
Rings: H&M, No name, Avon








 LOVE U 




26 коментара:

  1. Po mom ukusu post, svidja mi ova suknjicaaa bas si macka u njoj draga ;) ;****

    ОдговориИзбриши
  2. That skirt- Amazing! You look fabulous dear!
    Xo Amanda
    http://sansscrubs.blogspot.com

    ОдговориИзбриши
  3. I love that skirt and that shirt is awesome! You look so hot!! You always look like you are having so much fun taking photos! It is a always a joy to see the finished product!! :) Keep up the great work!

    ОдговориИзбриши
  4. Savrseno! Bas mi se dopada, ovako bih nesto i ja nosila. Suknjica je pun pogodak! A u naocare sam zahljubljena xex :D <3 <3

    ОдговориИзбриши
  5. Love it! the converse go perfectly with the skirt!

    ОдговориИзбриши
  6. Kombinacija je predivna :D :*

    http://ivanaradman19.blogspot.com/

    ОдговориИзбриши
  7. Suknja + starke pravi pogodak. Odlicno mi je ovo sve.

    ОдговориИзбриши
  8. Аутор је уклонио коментар.

    ОдговориИзбриши
  9. Аутор је уклонио коментар.

    ОдговориИзбриши