понедељак, 24. новембар 2014.

FLUFFY JACKET

Volim ovakve outfite, to je otprilike neki moj fazon i sta uglavnom nosim.
Cupava bela jaknica, crveni detalji i malo cvetnog printa da osvezi celu kombinaciju.
Slike su nastale pre par dana, kada smo na kratko posetili Smederevsku tvrdjavu. :-)
Bio je to bas lepo ispunjen dan 
*
I love outfits like this, that's my style and some I mostly wear.
Fluffy white jacket, red details and floral print to refresh the combination.
The photos were taken a few days ago, when we visited the Smederevo fortress. :-)
It was a very nice day  ♥♥








Jacket, pants, sweater, snapback : Not branded
Sunnies : Ray Ban 
Sneakers : Converse
Bag : Stradivarius
Rings : H&M, Nakit so weird so sweet (scissors)
Necklace : H&M, no name (lipstick)












♥♥ LOVE U ♥♥


xoxo

13 коментара:

  1. Odlican outfit, obožavam tvoje aksesoare :)
    http://fashionovertheainbow.blogspot.com/2014/11/outfit-purple-bronze-in-movie-night.html

    ОдговориИзбриши
  2. Draga, ovo je odlicno! :) Bas mi se svidja cela kombinacija! :) Takvu jaknicu sam i ja trazila, ali u crnoj boji, medjutim nigde je nisam pronasla... :( :*
    http://natasafashionlover.blogspot.com/

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Hvala ti Natasa :-)
      Ja sam moju kupila u jednoj kineskoj radnji, ko bi rek'o :-D :-*

      Избриши
  3. Super outfit, kapica je prelepa obozavam takve kape :)

    https://corleonka.blogspot.com/

    ОдговориИзбриши
  4. Stunning outfit dear, I love the way you mixed the clothes, the most important thing is being comfy with what you are wearing! :) Have a nice day!

    Lucia Gallego Blog
    Lucia Gallego Blog Facebook

    ОдговориИзбриши
  5. i like the the outfit is not only pretty but comfy and warm
    nice jacket , the special appearance of kitty took it on another level
    keep n touch
    www.beingbeautifulandpretty.com
    www.indianbeautydiary.com

    ОдговориИзбриши
  6. You look adorable! Love that jacket

    http://helderschicplace.blogspot.com/2014/11/dusk.html

    ОдговориИзбриши
  7. Odlican outfit draga, nakit je vrh, taj prsten makazice sam trazila ali nigde ga nisam nasla! :/ <3 <3 Odlicno je sve! :* <3

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Hvala ti draga moja :-)
      Pogledaj na stranici na kojoj sam ja kupila, ostavila sam link <3 :-**

      Избриши