недеља, 5. март 2017.

FOOD FOR THOUGHT

Iako nam se sunce smeši danima, ja sam se odlučila za jednu "mračniju" kombinaciju, koju sam uslikala pored jedne stare napuštene kuće.
Glavni detalj današnje kombinacije je šešir sa natpisom Food for thought, koji možete naručiti kod LJUBILICA PRODAJA NAKITA .
Kako vam se dopada?
Da li biste nosili ovako nešto? :-)



































Shirt : Not branded/Kinezi
Bag : H&M old
Tshirt/dress : New Yorker
Sneakers : Puma 


💋 LOVE U 💋
xoxo


Ovih dana omiljena ❤️

41 коментар:

  1. I like very much this combo Katy and your sneakers are amazing!!! Kisses from Italy,
    Eni

    Eniwhere Fashion
    Laura Biagiotti from MFW

    ОдговориИзбриши
  2. Prelepa si, sam outfit je predobar i jako ide uz mesto koje si pronasla za fotkanje <33! Sve mi se dopada, top si kao i uvek <33 :*!

    nova rubrika,novi post perfecthigh136.blogspot.com

    ОдговориИзбриши
  3. Ma odlična, kao i uvek! Patike mi se mnoooogo dopadaju. ♥

    ОдговориИзбриши
  4. Stunning look! I really like your hat and shirt!
    www.recklessdiary.ru

    ОдговориИзбриши
  5. Simpatican outfit..tebi zaista lepo stoji :)

    https://allipreferyoung.blogspot.rs/

    ОдговориИзбриши
  6. Wonderful outfit!! Very cool hat and love those sporty Puma tennis shoes!! Love your creativity. You look absolutely gorgeous and you do have the most amazing legs!!! :) Have your ever done leg modeling??

    ОдговориИзбриши
  7. Ja bih vrlo rado nosila ovu kombinaciju.Patike su divne,iz Rihanine kolekcije? <3

    Pogledaj moj novi post:
    http://katarinakataleja.blogspot.rs/2017/03/stewardess.html?view=timeslide

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Veruj mi da ne znam ni ja tacno :-D
      Ako neko zna, neka napise u komentaru :-)
      Ljubim te draga ! :-* <3

      Избриши
  8. Veoma interesantno, top mi je strava! :D

    http://couturecase.blogspot.com

    ОдговориИзбриши
  9. Katarina draga, ozelela sam se tvojih postova. Mislim da ti je ovo najmoderniji, najatraktivniji i najbolji autffit ikada. Zaista to smatram, jer mi se jako dopada tvoja kombinacija,a osim toga, jako lepo ti stoji.

    Gotičarka

    ОдговориИзбриши
  10. Bas interesantna kombinacija draga i nekako se bas sjajno uklapa uz neobican ambijent za koji si se ovog puta odlucila.
    Cmok

    ОдговориИзбриши
  11. I love your hat! So chic! I'm such a hat maniac and your hat looks perrrfect for me!

    Lyosha
    Inside and Outside Blog
    P.S. followed you back via GFC, also followed via G+ and bloglovin, hope you'll do the same!

    ОдговориИзбриши
  12. Анониман11. март 2017. 02:55

    Izgledaš apsolutno odlično! Pravi model, Kato.

    Kalopsia

    ОдговориИзбриши
  13. Tvoj stil mi se jako svidja. Vec odavno smekim ove tene, nadam se da cu ih pronaci kod nas. :( Pratim te.

    Charming Coco

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Hvala ti draga, uzvraticu follow :-)
      Ja sam patikama prezadovoljna i ne skidam ih. Postoje i drugi modeli sa bez djonom, jesu lepe, ali su dosta teske na nozi (zbog djona). Tako da ti toplo preporucujem ove i nadam se da ces ih naci uskoro :-) <3

      Избриши
  14. Wow, really cool look.
    I like your combination a lot.
    best wishes
    Sassi

    ОдговориИзбриши
  15. That is such a cute and fun article. Wish I could do that to my blog. You will like to see more fun from here.

    ОдговориИзбриши