понедељак, 03. април 2017.

FLORAL EMBROIDERY

Ovog proleća stigao nam je novi trend koji se meni mnogo dopada - Floral Embroidery, ručno veženi cvetni motivi, koji osvežavaju svaki odevni komad, kao što su farmerke, jakne, suknje, haljine, torbe, pa čak i obuću.
Ova haljina učinila je da moj outfit izgleda efektno u kombinaciji sa jednostavnom teksas jaknom i pastelnom tašnom.
Poludela sam za ovim trendom ! :-)
Mogu vam reći da uživam u ovim divnim prolećnim danima, kada mogu da uklapam haljinice i čizme iznad kolena.
Da li vi posedujete neki sličan komad i kako vam se dopada ovaj trend? ❤️





















Dress : Zara
Boots : Bershka
Bag : Not branded
Denim jacket : OVS
Sunnies : 



❤️ LOVE U ❤️
xoxo


49 коментара:

  1. Katarina draga, baš sam se oželela tebe i tvojih postova! Ovaj autfit je predivan! Haljina izgleda veoma jednostavno ali je je ipak veoma specificna, i jako mi se dopada kombinacija ove crne boje i cvetnih detalja! Čizme su sjajne, torba zaista ide uz jaknu, tako da u celokupnosti, kombinacija je predivna! Jako mi se dopada. Odlican post.
    Gotičarka

    ОдговориИзбриши
  2. I meni se ovaj trend dopada. Jako lepo si sve iskombinovala. :)

    Fashion, Beauty and Style

    ОдговориИзбриши
  3. Outfit je, kao i uvek, savršeno osmišljen i sve si predivno ukombinovala, ja sam prosto oduševljena. Baš mi se dopada kombinacija i rado bi je nosila iako nije u mom stilu. Ti si kao i uvek predivna, a fotografije su prelepe! :) Pravi prolećni outfit!

    Recenzija Mr.Black pilinga ---> Iammilitza ! ♡

    ОдговориИзбриши
  4. Predivno izgledaš draga, haljinica mi se baš dopada! :) Fotke su divne. ♥

    http://lifella2.blogspot.com/

    ОдговориИзбриши
  5. Katarina preljepa si. Haljina mi se jako sviđa nekako je proljetna. Jako ti ljepo stoji. Boja i model torbe su jako ljepi baš u mom stilu. Fotografije su predivne!

    Novi post na mom blogu: http://stroongana.blogspot.hr/

    ОдговориИзбриши
  6. Predivan outfit.
    Iako nisam fan ovakvih čizama, ti si to odlično uklopila uz haljinu.
    Dopada mi se haljina! :)

    Kathy's delight / Instagram

    ОдговориИзбриши
  7. Predivan outfit, kao i uvek. Haljinica je jako lepa i divno ti stoji.
    Fotografije su odlične, a ti prelepa. 💕

    ОдговориИзбриши
  8. Great outfit, so elegant and chic !!
    Kiss

    -------------------------
    Http://fashionelja.pl

    ОдговориИзбриши
  9. Draga Katrina,ti me svakim svojim postom iznenadiš.Sve boje si divno uklopila,a torbica je baš u prolećnoj boji i prelepa je.Odličan post,samo tako nastavi! <3

    anastasjastyles.blogspot.ba <-------------- novi post

    ОдговориИзбриши
  10. Very pretty dress!! You look so beautiful!! Looks like you had a lot of fun taking these photos! I always enjoy your beautiful smile!! :)

    ОдговориИзбриши
  11. I'm in love with your embroidered dress Katarina! <3
    Have a nice week!


    www.luciagallegoblog.com

    ОдговориИзбриши
  12. U potpunosti se slažem sa tobom. Oduševljena sam ovim trendom, iako u prvi mah sam mislila da mi se neće svideti.
    Vez mi najatraktivnije izgleda na košuljama, džinsu i haljinicama poput tvoje. Super ti stoji ovaj stil.
    Srećan Uskrs,
    cmok

    ОдговориИзбриши
  13. Predivno izgledaš u ovoj kombinaciji, oduševljena sam torbicom! <3

    http://couturecase.blogspot.com

    ОдговориИзбриши
  14. Izgledas preidivno, ova haljinica ti predivno stoji :)
    Samo tako nastavi.
    xoxo,
    Dunja

    http://beseenbepopular.com

    ОдговориИзбриши
  15. Lovely dress. Have a nice day 😊
    deriasworld.blogspot.com

    ОдговориИзбриши
  16. I am in love with embroidered anything these days !

    www.talesoftwoblog.blogspot.com

    ОдговориИзбриши
  17. Hi. I am following your blog and I hope you follow back.

    ОдговориИзбриши
  18. Cześć, dziękuję za odwiedziny.
    I ja odwiedzam Ciebie

    ОдговориИзбриши
  19. woow odlicna kombinacija :) Obozavam teksas jakne, nekako daju neku casual notu :) Sve ovo na tebi odlicno stoji i bas si fotogenicna moram priznati :) Odlican post

    Tijanina šminkernica

    ОдговориИзбриши
  20. haljinica je odlicna! fotke su super :)
    http://nerinnahsblog.blogspot.ba/

    ОдговориИзбриши