субота, 10. март 2018.

LATEX

Neko kaže da je kesa za smeće, a neko da je fenomenalan trend.
Latex je i te kako postao jedan od obaveznih komada, koje morate imati ove sezone, a meni se baš dopada. :-)
Ovako sam ja odlučila da nosim ovaj komad.
Kako bi ga vi kombinovali ? :-)






Moram da vam se pohvalim da je ova fotka iznad izašla na portalu Lepota i zdravlje u rubrici 
Street style.  Jeeej :-)





Sweater : Shein
Skirt : New Yorker
Boots : Stradivarius
Coat : Pull&Bear
Beanie : Bershka
Sunnies : Not branded
Bag : Buffalo






❤️ LOVE U ❤️
xoxo

24 коментара:

  1. Ovo ti je jedan od boljih autfitova, zaista! Odlicno ti stoji, rpedobra kombinacija, bas sam odusevljena!

    New post is on my blog: Visit me, Malefica

    ОдговориИзбриши
  2. You look amazing! great style <3
    i follow your amazing blog <3
    kisses from Poland :*
    ayuna-chan.blogspot.com

    ОдговориИзбриши
  3. On point! Oduševljena sam kombinacijom, nešto što bih i ja lično nosila.divna si❤

    everydayema.blogspot.com

    ОдговориИзбриши
  4. Анониман11. март 2018. 06:21

    Wow! Kombinacija je jako divna. Iako nemam nijedan odevni komad sa ovim latex trendom, jako mi se dopada.

    Novi post je na mom blogu. Volela bih da pogledaš: Kako se rešiti stresa?

    ОдговориИзбриши
  5. OMG. Tako si divna. Kombinacija je predivna.
    Zapratila sam te, možeš li mi uzvratiti. Nova sam.. <3

    http://ayllah1.blogspot.ba/2018/03/facts-about-me-and-things-i-love.html

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Mogu naravno, tu smo da se medjusobno podrzavamo :)
      Hvala na lepim recima <3

      Избриши
  6. Lično ne bih nosila lateks jer mislim da se ne uklapa u moj stil, uvek bih pre izabrala kožu, ali ti si sjajno uklopila ovu suknju! :)


    http://www.couture-case.com

    ОдговориИзбриши
  7. Good tips. Thanks a lot for sharing them. I was thinking of doing it soon, just so I can torture myself, LOL! Seriously, this is so stressful for me… I will bookmark your post for futur references. Thanks!!!

    Personalized magic mugs

    ОдговориИзбриши
  8. That top looks amazing!Lovely outfit:-)

    http://www.lostindaydreams.com/

    ОдговориИзбриши
  9. i'm in love with your boots! :)

    xoxo, rae
    http://www.raellarina.net

    ОдговориИзбриши
  10. OMG I am in love with your jumper!!

    Andrea//

    https://justohana.blogspot.com.es

    ОдговориИзбриши
  11. Ja se uvijek oduševim tvojim kombinacijama i fotografija. Savršena si! Definitivno si jedna od mojih omiljenih modnih blogerki ☺❤
    Xoxo

    leylland.blogspot.com

    ОдговориИзбриши
  12. Geente que look lindo, e nem da pra perceber que é feito de saco latex.
    Adorei.
    Beijos boa semana
    bellapagina.blogspot.com.br

    ОдговориИзбриши