субота, 27. април 2013.

Orange heartbeat*

Mmm...ne mogu vam da opišem koliko volim narandžastu boju :-) Primetila sam da sve što kupim mora da ima makar malu tačkicu ili da bude delom ili u potpunosti narandžasto. U ovoj kombinaciji garderoba mi nije u narandžastoj boji, pa sam odlucila da detalji budu u toj boji. Može da se kombinuje sa raznim bojama, a ja najviše volim da je uklopim sa roze. Topla, vesela...narandžasta me prosto ispunjuje i čini samouverenom.
Love <3

********************************************************************************

Mmm ... I can not describe how much I love orange :-) I've noticed that everything I buy has to have at least a small dot or be partially or completely orange. In this combination my wardrobe in not orange, so I decided that the details are in that color. It can be combined with a variety of colors, but I prefer to fit in with the pink. Warm, cheerful... orange just fulfills me and makes confident.
Love <3









2 коментара: