субота, 29. јул 2017.

SUMMER REFRESHMENT

Leto, vreli dani... Kako bi se zashladili, odlazimo na more, bazene, pijemo osvežavajuće napitke, bežimo u hlad itd.
Pored svega toga, obožavam i sprejeve za telo, jer me baš osveže, a ovih dana obavezno nosim jedan u torbi.
Ovaj koji vidite na slici, možete pronaći u Avon-ovom katalogu, miriše na neke voćkice, a iskreno, privukla me je i ambalaža.
Kako se vi osvežavate i da li imate neki sprej za preporuku ? :-)







T-shirt : Bershka
Shorts : Not branded
Sunnies : C&A
Bag : H&M


Sandals : U TRENDU SA STILOM





U sred šume, hvatam nepostojeći taxi i odlazim :-D
Uživajte, vidimo se u sledećem postu ☀️
xoxo

45 коментара:

  1. I love this look and these accessorizes! So pretty!

    http://violettedaily.com

    ОдговориИзбриши
  2. i ja sam koristila neke Avon sprejeve... naprosto ih obozavam... :)) ♥

    https://allipreferyoung.blogspot.rs/

    ОдговориИзбриши
  3. Post je odličan! Kao i slike! Svaka čast! ❤


    http://teenorchild.blogspot.hr/

    ОдговориИзбриши
  4. Koliko si savršena i preslatka 💙💙💙!

    ОдговориИзбриши
  5. Outfit je brutalan,bas mi se dopada.

    Makeup tutorijal->vjovana2.blogspot.com

    ОдговориИзбриши
  6. Predivne fotkice, naravno, kao i uvijek! Preslatka si, draga! Inače nisam ljubitelj ovakvih sandala, ali tebi odlično stoje! :D ♥♥♥

    innisall.blogspot.com

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Sasvim je normalno da svako ima svoj ukus, tako da te razumem :-)
      Hvala ti ! <3

      Избриши
  7. Katarina draga, predivna kao i uvek! Nemam zamerki, na tvoj perfektni izgled, navikla sam na tvoj dobar ukus

    Visit me, Gothic

    ОдговориИзбриши
  8. Super post! Fotografije su savršene! Outfit je divan ,a ove sandale-nemam riječi predobre su! Također,dobra ideja sa ovim osvježavajućim proizvodom,dobro dođe! <3
    Novi post je na blogu: https://katysblogblogger.blogspot.hr/

    ОдговориИзбриши
  9. love your outfit
    Hi dear,
    i'm new follower on your cute blog, can you follow me on my blog?
    <3 <3 <3
    https://amoriemeraviglie.blogspot.it/

    ОдговориИзбриши
  10. Wow fotografije su presavršene:) Imaš predivan blog.
    I ja volim ove voćkaste mirise i sprejeva i tuširalica.
    Zapratila sam te ako želiš uzvrati, bilo bi mi veoma drago :)
    Magicni svet lepote

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Poklapaju nam se ukusi :-D
      Drago mi je da ti se dopada, uzvraticu pracenje naravno <3

      Избриши
  11. Draga, fotkice su ti frhunske i jako profi. Stvarno naglašavaju tvoju energiju kojoj, taj divni osmjeh, daje posebnu čar.
    Sandalice su preslatke.
    Želim ti lijep dan!

    ОдговориИзбриши
  12. You look so pretty. Great casual outfit!

    http://missymayification.blogspot.co.uk

    ОдговориИзбриши
  13. Kada god želim da uđem na tvoj blog znam da neću čitati nešto dosadno jer su tvoji postovi uvijek savršeni. Pratim te i na instagramu i tvoje slike mi se mnogo sviđaju, uvijek su prelijepe. Ti si jedna od najboljih blogerki koje pratim. ❤
    P.S. Ne kažem ovo samo da bi me zapazila ili nešto slično, već je to moje iskreno mišljenje.
    xoxo

    leylaslifee.blogspot.com

    ОдговориИзбриши
  14. Sandalice su preslatke!
    Ja vec dugo vremena trazim ovakve sandale ali uvek nekako zaboravim na njih i onda imam neke prece stvari na svojoj listi.
    Naocare i narukvice su jako slatkee, obozavam taj stil narukvica, imam ih gomilu!
    Slike su bas dobre. Takodje i frizura!

    Novi post: http://happinessalwaysbringsbeauty.blogspot.rs
    Instagram bloga: marija.lalala

    ОдговориИзбриши
  15. Great Outfit <3
    https://magdelblog.blogspot.com/

    ОдговориИзбриши
  16. Sandale su mi preslatke, ali mislim da to nije nešto što bih ja nosila. Outfit je kao i uvek predivan, ali ovog puta mi se tvoja frizura najviše dopada. <3

    The Fashion Spell | YouTube

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Neko ih voli, neko ne, shvatam da su ukusi razliciti :-)
      Hvala ti Jasmina <3

      Избриши
  17. Post je odlican kao i uvijek!

    Mihaailo | mihaailo.blogspot.com

    ОдговориИзбриши
  18. Izgledaš predobro! Kombinacija je odlična, svakako bi je i ja profurala po gradu!

    felizhanna.blogspot.hr

    ОдговориИзбриши
  19. Preslatka kombinacija i sjajne fotkice!

    Cmok

    ОдговориИзбриши
  20. Imas takooo predivan blog *-* Svaka cast!Slike su fantasticne kao i celokupan post.Srecno u daljem blogovanju...

    10 great ways to start your day,prvi post je na blogu ---> livelaughloveblogg.blogspot.com
    Nova sam u blogovanju i bila bih mnogo zahvala ako bi mi ostavila neki komentar ili savet na postu...Hvala u svakom slucaju <3

    ОдговориИзбриши
  21. Prosto si predivna! Ja inače ne koristim sprejeve za telo, ali mogla bih da probam ovaj! :D

    http://www.couture-case.com

    ОдговориИзбриши
  22. Sind Sie es leid, schöne Brautkleider und prom Kleider mit hoher Qualität und am besten passen? Gibt dir eine überraschung
    jadegowns.de elegantes abendkleider im dunkelrot reviews
    jadegowns.de schulterbedeckte abendkleider reviews
    http://www.jadegowns.de

    ОдговориИзбриши
  23. Predivan outfit, stvarno sam odusevljena! Ne koristim inace sprejeve za tijelo ali bih ovaj isprobala :)

    mystylishcorner.blogspot.ba

    ОдговориИзбриши
  24. Oh wow these pictures are so pretty! This is so unbelievably cute! Buy Shoes Online India the sale! You weren't seriously thinking about paying full price, were you? Honestly why should you look to pay more for something that you can avail for sale.

    Visit: Buy Shoes Online India

    ОдговориИзбриши