недеља, 13. август 2017.

BURGUNDY DRESS

Postoji zanimljiva priča vezana za ovu haljinu.
Probala sam je u radnji, oduševila se modelom i kako mi stoji i kupila je.
Vratila sam se kući, obukla haljinu kako bih pokazala mami, da bi mi ona rekla da sam obukla haljinu naopako.
Bila sam u fazonu Ma daj ne zezaj me, kako naopako? :-D
Mama je bila u pravu. 
Dakle, na slikama je upravo tako i nosim, jer mi se tako više dopada. Videćete da na leđima ima V izrez, tako da nisam ni pretpostavljala da taj dekolte ide napred zapravo. Bar meni, haljina ovako deluje za nijansu elegantnije, a otvor na leđima daje tu dovoljnu dozu seksipila.
Da vam nisam rekla, ne biste ni znali, zar ne? :-D








Dress : Stradivarius
Sunnies : Ljubilica prodaja nakita (instagram)
Heels : Not branded




❤️ LOVE U ❤️

xoxo

54 коментара:

  1. Divna si, kao i uvijek! Definitivno ne bih primijetila da je haljina naopako obučena! :D Divno ti stoji. ♥♥♥

    Novi post -> http://innisall.blogspot.com/2017/08/bts-outfits.html

    ОдговориИзбриши
  2. Haljina je savršenaa i odlično ti stoji! Rado bih je nosila, da imam tvoju visinu :)
    Šminke nikad dosta

    ОдговориИзбриши
  3. Katarina draga, predivna, kao i uvek! Sjajna haljina, veoma lepo uklopljena s ostatkom autfita, zaista mi se dopada kako ti stoji! Odlican post.

    Visit me, and follow. See you soon. Maleficent

    ОдговориИзбриши
  4. Kako je haljina dobra. Mnogo mi se dopada. ISkrena da budem, da nisi rekla, ne znam da li bih skontala da je haljina naopako. Stvarno je odlična ❤️❤️❤️

    Visit me and follow ----> Marija's blog

    ОдговориИзбриши
  5. Predivna si kao i uvek draga moja, jako si lepa i zgodna 💙💙! I ja bih nosila haljinu tako, isto mi se više dopada 💙💙!

    Novi post perfecthigh136.blogspot.com

    ОдговориИзбриши
  6. Super post! Haljina je stvarno predivna i iskreno bolje mi izgleda ovako naopako xd ne bih ni primjetila,super ti stoji! <3
    Novi post je na blogu:https://katysblogblogger.blogspot.hr/2017/08/putovanje-u-split-i-trogir.html

    ОдговориИзбриши
  7. That is definitely a WOW statement dress!! You look absolutely stunning!! :)

    ОдговориИзбриши
  8. Mislim da NIKO ne bi pomislio da haljina stoji naopako, ali to ima svoju ogromnu prednost - po ceni jedne haljine si dobila dve, zar ne? ;)
    Jedino je moguće da primeti onaj ko je nosi ako vidi etiketu na poleđini. :P Boja je prelepa i savršeno ide uz tvoj ten i kosu, a te pletenice savršeno pristaju tvom obliku lica! <3


    http://www.couture-case.com

    ОдговориИзбриши
  9. Predivna si draga :) Haljina je top, ja bih je također nosila tako kao i ti, uopće se ne primjeti da je naopako :D <3
    CALLOFBEAUTY
    zrinka_skiljo

    ОдговориИзбриши
  10. You look really pretty!!! I love the outfit!!!

    Take a look at my blog if you want and don't miss my latest post.
    Top Style With More Style With Scarves

    ОдговориИзбриши
  11. Hah ko bi rekao da si je naopako obukla :D
    Volim stvari koje mogu da se nose na vise nacina, u zavisnosti od prilike :) ♥

    https://allipreferyoung.blogspot.rs/

    ОдговориИзбриши
  12. Predivna si i haljina ti super stoji. Meni se bas svidja sto si ju obukla naopako, stvarno djeluje profinjenije!

    My latest post | Instagram

    ОдговориИзбриши
  13. Uvijek predivno izgledas. ova kombinacija je pun pogodak! <3

    leylaslifee.blogspot.com

    ОдговориИзбриши
  14. The color of the dress suits you well! Keep on blogging!

    ОдговориИзбриши
  15. The dress is amazing! It flatters any body shape!

    ОдговориИзбриши
  16. The dress looks great on you! It hugs your curves just right!

    ОдговориИзбриши
  17. Zaista savrsen post! Haljina je prelepa i stoji ti perfektno. Lokacija takodje savrsena.

    Cmokic

    ОдговориИзбриши
  18. Beautiful dress of a juicy shade! You it to the face!

    http://kira-gebbels.com

    ОдговориИзбриши